آی‌بی‌ام از اولین تراشه مجهز به فناوری۲نانومتری رونمایی کرد
می 9, 2021

در این مقاله هدست GH-5159 تسکو را معرفی خواهیم کرد. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که علاوه بر کارایی، زیبایی هدست برایتان اهمیت دارد ما به شما هدست گیمینگ GH-5159 تسکو را پیشنهاد می کنیم. در ابتدا لازم است درباره تفاوت‌های هدست و هدفون صحبت کنیم، زیرا ممکن است بسیاری از افراد متوجه تفاوت آن‌ها نباشند. در واقع هدست همان هدفون است که دارای میکروفون است. بعبارت دیگر، تنها تفاوت هدفون و هدست در داشتن میکروفون است.

محصولات تسکو که براحتی در بازار ایران قابل خرید و در دسترس هستند، به کیفیت خوب و مناسب در کنار قیمت ارزان مشهورند. از موس و کیبورد تا هدفون و سایر محصولات، معمولاً قیمت معقول و مناسبی دارند، تاجایی که بیشتر موس‌های معمولی این شرکت قیمت زیر 200 هزار تومان دارند. سایر محصولات تسکو هم از این قاعده مستثنی نیستند و قیمت مناسبی دارند.

شما می‌توانید تمام محصولات معرفی شده را از فروشگاه نوتالی خریداری نمایید.

هدست گیمینگ سیم دار TSCO GH 5159

رابط جک 3.5 میلی متری USB همراه با میکروفن به همراه کابل 2 متری


GH 5159 گیمینگ از نوع با سیم است که علاوه بر قابلیت هایی همچون صدای استریو و … از طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد.

بر روی این هدست GH 5159 میکروفونی تعبیه شده که جهت پاسخگویی به تماس های تلفنی و اینترنتی به کار می رود و قابل تنظیم است.

حجم صدای خروجی ، قابلیت تنظیم نورپردازی ، قطع و وصل صدای میکروفون به وسیله کنترلری که روی هدست است قابل تنظیم می باشد.

برای تکمیل این امکانات، کابلی با پوشش کتان روی هدست گیمینگ GH 5159 به کار رفته است که 2 متر طول دارد و در انتهای خود به یک پورت USB برای نورپردازی داخلی و فیش 3.5 میلی متری مجهز شده است.

آهنربای این هدست دارای فرکانس پاسخگویی 20Hz-20KHz و امپدانس 20 اهم و حساسیت صوتی 105 دسی بل میباشد که مناسب پاسخ گویی همه نیاز های صوتی شما میباشد.

(این هدست به همراه پایه داخل جعبه ی خود عرضه شده است)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست قیمت